Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[MyBB Prob] Post Editor
03-06-2011, 01:35 AM,
Post: #1
[MyBB Prob] Post Editor
[Image: hilang.png]
agak susah nak mengarang. tak taulah salah aku, atau salah sape. :3
YANG TERBAIK DIUTAMAKAN
[Image: source.gif]
YANG BAIK KITA MAKAN
Reply
03-06-2011, 01:54 AM, (This post was last modified: 03-06-2011, 01:56 AM by Tron.)
Post: #2
RE: [MyBB Prob] Post Editor
aa betul lowrhh....plugin je kowt....
love u
[Image: bot.gif]

PHP Code:
printf(“Goodbye world \n”); 
Reply
03-06-2011, 02:27 AM,
Post: #3
RE: [MyBB Prob] Post Editor
aku igt mmg sngaje ditidakadekan
[Image: 3EsGZgg.png]
uno akhirnya kau ngaku gak ye
Reply
03-06-2011, 02:52 AM,
Post: #4
RE: [MyBB Prob] Post Editor
sedih tau.. nk berkarang-karang, x selese Sad
YANG TERBAIK DIUTAMAKAN
[Image: source.gif]
YANG BAIK KITA MAKAN
Reply
03-06-2011, 03:54 AM,
Post: #5
RE: [MyBB Prob] Post Editor
Sumbat je bbcode tu dlm otak.. hafal2 ahaks..
Derpina

Reply
03-06-2011, 04:41 AM,
Post: #6
RE: [MyBB Prob] Post Editor
aku hafal IMG!

jap nak test bbcode IMG!

[Image: gay2.png]

jadik tak? GayFace
YANG TERBAIK DIUTAMAKAN
[Image: source.gif]
YANG BAIK KITA MAKAN
Reply
03-06-2011, 05:20 AM, (This post was last modified: 03-06-2011, 05:22 AM by Fakhru.)
Post: #7
RE: [MyBB Prob] Post Editor
ahaks sial jer IMG ko tuh...btw yg GayFace tu napy jer =/
aku pon x brape ingt bbcode nih..
jap nk try jgak r

[Image: click-here-green.gif]
Derpina

Reply
23-09-2012, 04:50 AM,
Post: #8
RE: [MyBB Prob] Post Editor
Editor ni byk vuln la... elok gune plain je... lgpon fancy sgt forum ni nnti klo font boleh btukar2
Sekali kita tumbuk orang, tangan kita akan sakit gak. Yang paling penting kita kena ingat, orang tu pon ada tangan gak. Silap2 dia akan tumbuk kita bertubi-tubi selepas tu.
Reply


Forum Jump: