Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ask] nak dapat trafik
11-12-2013, 11:24 PM,
Post: #1
[ask] nak dapat trafik
ada sapa2 boleh bantu nak dapatkan trafik dgn mudah?
^^
Reply
11-12-2013, 11:31 PM,
Post: #2
RE: [ask] nak dapat trafik
traffic apa? polis trafik? ke traffic utk blog? GayFace
we don't belong together
Reply
11-12-2013, 11:44 PM,
Post: #3
RE: [ask] nak dapat trafik
jingling like boss
love u
[Image: bot.gif]

PHP Code:
printf(“Goodbye world \n”); 
Reply
12-12-2013, 09:28 AM, (This post was last modified: 12-12-2013, 09:29 AM by rakyat.)
Post: #4
RE: [ask] nak dapat trafik
(11-12-2013, 11:31 PM)SKL Wrote: traffic apa? polis trafik? ke traffic utk blog? GayFace

tengok thread ni kat kategori mana la makcik. kalau aku cakap kau ni LOL nanti marah pulak

(11-12-2013, 11:44 PM)Tron Wrote: jingling like boss

ada guna jugak ni. tapi kalau guna kat blog yg ada adsense tak bahaya ke?
Reply
12-12-2013, 09:35 AM,
Post: #5
RE: [ask] nak dapat trafik
http://w3.tbd.my/showthread.php?tid=14408 <--- This
  ▲  ʙᴇ ɴɪᴄᴇ ᴛᴏ ᴏᴛʜᴇʀs
▲ ▲ ( ⌣́,   ⌣̀ )\(^◡^ )[Image: ?r=OrangeCoral]

Reply
12-12-2013, 10:42 AM,
Post: #6
RE: [ask] nak dapat trafik
(12-12-2013, 09:35 AM)Codeshift3r Wrote: http://w3.tbd.my/showthread.php?tid=14408 <--- This

ada potensi utk visitor datang balik x?
Reply
12-12-2013, 01:38 PM,
Post: #7
RE: [ask] nak dapat trafik
(12-12-2013, 09:28 AM)rakyat Wrote:
(11-12-2013, 11:31 PM)SKL Wrote: traffic apa? polis trafik? ke traffic utk blog? GayFace

tengok thread ni kat kategori mana la makcik. kalau aku cakap kau ni LOL nanti marah pulak

(11-12-2013, 11:44 PM)Tron Wrote: jingling like boss

ada guna jugak ni. tapi kalau guna kat blog yg ada adsense tak bahaya ke?
NO! problemo kikiki with 10k fake visitor /day
love u
[Image: bot.gif]

PHP Code:
printf(“Goodbye world \n”); 
Reply
14-12-2013, 05:32 PM,
Post: #8
RE: [ask] nak dapat trafik
1. Rajin promote site dekat web2 lain. Zaman aku main blog dlu, letak link under comment ape2 blog entry. Skrg aku x tau pkai trend mcm mna.

2. Advertisement
[Image: mw63E.gif]
Reply


Forum Jump: