Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fakta Tentang Dr Muhammad Morsi
06-07-2013, 10:08 AM, (This post was last modified: 07-07-2013, 07:47 PM by fatah.)
Post: #16
RE: Fakta Tentang Dr Muhammad Morsi
Kristianisasi, Tabligh, Al-Arqam masih berjalan di Malaysia ni, di Mesir gerakan Ikhwanul Muslimim. Terbaru gerakan Hizbut Tahrir. Jika suatu masa proses "Down To Up" telah berjaya, kita telah duduk di dalam sistem masakini yang terpisah seribu tahun lebih, sistem yang baru??? (apa jua tanggapan orang). Pastinya cerdik pandai dah lama fikir benda ni sejak zaman Rasulullah, merancang untuk seribu tahun akan datang. Bermakna "Down To Up" valid lagi ka. Al-Arqam, Ikhwanul Muslimin, etc. senang-senang jatuh setakat ni. Yang paling penting Islam pada masakini dipandang rendah, dilabel macam-macam, & dijadikan sebagai ancaman terbesar masyarakat sedunia. Tidak kisah apa jua alasan atau berita kita dapat.
̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\=(•̪●)=/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿ ̿ - انا کڤيتݢولوڠ
http://fatah.afraid.org/
[Image: 763440762.png]
Reply
06-07-2013, 10:12 AM, (This post was last modified: 06-07-2013, 10:21 AM by matz.)
Post: #17
RE: Fakta Tentang Dr Muhammad Morsi
mesti la valid..
sebab kita guna sistem demokrasi.
Suara yang ramai akan menang. Big Grin

Bottom up yang matz maksudkan,
kita sebagai rakyat biasa yang berdakwah kepada masyarakat, bukan tunggu kerajaan yang ubah masyarakat.
Rajin Belajar Pasti Berjaya
Tiada Kegagalan Setelah Berusaha
Itulah Cara Membalas Jasa
Pengorbanan Guru Dan Keluarga Tercinta
Big Grin

Spoiler:
[Image: 522167_476797252342999_168490270_n.jpg]
Reply
07-07-2013, 07:46 PM,
Post: #18
Re: Fakta Tentang Dr Muhammad Morsi
Well said. Aku faham. GayFace

Sent from my XT912 using Tapatalk 2
̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\=(•̪●)=/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿ ̿ - انا کڤيتݢولوڠ
http://fatah.afraid.org/
[Image: 763440762.png]
Reply
08-07-2013, 09:17 AM,
Post: #19
RE: Fakta Tentang Dr Muhammad Morsi
Sebelum ni, demonstrasi penentang Morsi around 2-3 juta orang..

Sekarang, penyokong morsi yang turun di dataran-dataran utama semuanya berjumlah sekitar 10 juta orang..

2,3 juta orang dulu, Tentera tersilap langkah..terus rampas kuasa. So, jalan diorang sekarang memaksa Morsi 'bersara'.
Apa akan jadi kalau Morsi tetap dengan pendirian beliau yang lebih sanggup mati dari melepaskan jawatan? ~Hmm


------------------------
Korang agak-agak, macam mana pemerintah sebuah negara dipaksa?
Ugutan bunuh ahli keluarga? Rasuah dengan duit? Siksaan? Hmm
Morsi anti-Israel. Dia dibenci Israel. Yahudi-yahudi tu mesti nak pastikan Morsi letak jawatan presiden walau apa pun cara ~Hmm
Rajin Belajar Pasti Berjaya
Tiada Kegagalan Setelah Berusaha
Itulah Cara Membalas Jasa
Pengorbanan Guru Dan Keluarga Tercinta
Big Grin

Spoiler:
[Image: 522167_476797252342999_168490270_n.jpg]
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Discuss tentang Skybox akiraro 51 8,332 25-08-2013, 01:47 PM
Last Post: AceyrafRoshlanz
  Apa pendapat anda tentang buli ell 36 3,292 13-04-2013, 01:28 AM
Last Post: pizzaro
  [TANYE] TENTANG BEINI Core2Kuat 1 443 04-01-2013, 03:43 AM
Last Post: shahril
  nak tnya tentang forum shafiqcal 16 1,464 08-12-2012, 11:48 PM
Last Post: MrGreed
  Cerita hangat tentang orang masuk university rank 25 - Malaysian algorithm 7 1,413 19-10-2012, 08:33 AM
Last Post: p0pc0rn
  pandangang seorg cina tentang kaum di Malaysia :) mim0 23 3,316 09-02-2012, 07:28 AM
Last Post: 6b2
  Tentang genre video ninja 3 632 27-12-2011, 12:19 PM
Last Post: servant_fox
  Hina Muhammad S.A.W dan Islam pejal1312 12 1,782 06-10-2011, 07:37 AM
Last Post: ++W!NdoWs[+]CrAcK3R++
Question Pendapat korang tentang Hacktivist Anonymous Nimda7 15 1,915 21-09-2011, 10:45 AM
Last Post: xsxs
  fakta sejarah dalam buku teks dipalsukan? ninja 26 3,967 01-09-2011, 07:44 PM
Last Post: fatah

Forum Jump: