Zalora g** menipu
15-12-2012, 01:58 AM,
Post: #16
RE: Zalora g** menipu
(15-12-2012, 01:40 AM)servant_fox Wrote: Aku dah SE orang dia.. n aku dah jumpa CEO syarikat ni.. ni FB dia.. korang nak g**.. g** jer la

http://www.facebook.com/profile.php?=100002463728829

Oh god why=Z=Z=Z=Z
"hidup umpama roda harini orang baling taik kat kita.. esok orang yang baling taik tu kena baling taik 2-3 kali ganda lagi banyok.."
Reply
15-12-2012, 02:13 AM,
Post: #17
RE: Zalora g** menipu
(15-12-2012, 01:40 AM)servant_fox Wrote: Aku dah SE orang dia.. n aku dah jumpa CEO syarikat ni.. ni FB dia.. korang nak g**.. g** jer la

http://www.facebook.com/profile.php?=100002463728829

Rage 2 Rage 1 =Z
mcm mane ko dapat =Z
Jangan disebabkan ‪#‎Cingey‬ ia menjadi batu yang menghalang untuk kita terus ke depan...
boss
Reply
15-12-2012, 02:35 AM,
Post: #18
RE: Zalora g** menipu
alahai sedihnya...baru nak tembak sehelai baju kotak2 tu..sebelum ni noor pernah baca gak zalofap ni tipu owg..tp x sangka plak kena kat adik...sabar ek
Reply
15-12-2012, 03:11 AM,
Post: #19
RE: Zalora g** menipu
(15-12-2012, 02:35 AM)NoorNeelofa Wrote: alahai sedihnya...baru nak tembak sehelai baju kotak2 tu..sebelum ni noor pernah baca gak zalofap ni tipu owg..tp x sangka plak kena kat adik...sabar ek

hmm tak penah kena tipu lagi Fuck That Shit
beli la support zalola ;d
Jangan disebabkan ‪#‎Cingey‬ ia menjadi batu yang menghalang untuk kita terus ke depan...
boss
Reply
15-12-2012, 03:15 AM, (This post was last modified: 15-12-2012, 03:16 AM by NoorNeelofa.)
Post: #20
RE: Zalora g** menipu
lau camtu lanje ler =)
Reply
15-12-2012, 05:03 AM,
Post: #21
RE: Zalora g** menipu
Sila report di sini http://www.consumer.org.my/

Persatuan Pengguna Pulau Pinang. email je diorang.
Rajin Belajar Pasti Berjaya
Tiada Kegagalan Setelah Berusaha
Itulah Cara Membalas Jasa
Pengorbanan Guru Dan Keluarga Tercinta
Big Grin

Spoiler:
[Image: 522167_476797252342999_168490270_n.jpg]
Reply
15-12-2012, 05:17 AM,
Post: #22
RE: Zalora g** menipu
mungkin owner kedekot nk byor gaji staf byk2. jd staff sikit je. huhu. byk order. jd stock cpt abis. xsempat nk order.
Reply
15-12-2012, 10:30 AM,
Post: #23
RE: Zalora g** menipu
zalora nie menipu kot Hmm
Spoiler:
[Image: zalora.jpg]

Jom boikot zalora Angry

Spoiler:
[Image: zalora-2.jpg]
Jangan disebabkan ‪#‎Cingey‬ ia menjadi batu yang menghalang untuk kita terus ke depan...
boss
Reply
15-12-2012, 02:15 PM,
Post: #24
RE: Zalora g** menipu
bukan senang nak handle pojek atas talian mcm ni yg mana ianya mamerlukan komitment pekeje 100%..
ni dah la xde pengalaman, xde kemahiran..boom! tetiba muncul ntah dari mana.. phail!
Reply
15-12-2012, 02:27 PM, (This post was last modified: 15-12-2012, 02:37 PM by XdeathX.)
Post: #25
RE: Zalora g** menipu
(15-12-2012, 05:03 AM)matz Wrote: Sila report di sini http://www.consumer.org.my/

Persatuan Pengguna Pulau Pinang. email je diorang.

;d aku perak .. zalora ni berbekalkan ayat2 manis banyak.. dah biasa kena maki ngan orang ajaknya.. alah bisa tegal biasaFuck That Shit

(15-12-2012, 02:15 PM)sil Wrote: bukan senang nak handle pojek atas talian mcm ni yg mana ianya mamerlukan komitment pekeje 100%..
ni dah la xde pengalaman, xde kemahiran..boom! tetiba muncul ntah dari mana.. phail!

bawah zalora.com kot. wordwide benda ni.. tapi management yg malaysia punya je kot gey.. tak tahu la plak Hmm

admin@zalora.com.my
zalora.com.my
110.159.232.28

ni mesti budak tbd punyer kerje ;d
"hidup umpama roda harini orang baling taik kat kita.. esok orang yang baling taik tu kena baling taik 2-3 kali ganda lagi banyok.."
Reply
15-12-2012, 03:18 PM, (This post was last modified: 15-12-2012, 03:19 PM by matz.)
Post: #26
RE: Zalora g** menipu
Persatuan Pengguna Pulau Pinang.

Nama je Penang, tapi dia mewakili semua pengguna-pengguna di M'sia. boss

antara kes yang pernah mereka persoalkan, kereta-kereta import seperti Ferrari mampu terbakar secara automatik. Challenge Accepted
klo kete Ferrari pun diorang berani persoalkan, apatah lagi Zalora
http://www.consumer.org.my/index.php/saf...icle-fires
[Image: car-fires.jpg]

ketahui hak-hak kita sebagai pengguna.
kalau setakat tak puas hati dengan manufacturer/seller, tapi sekadar mengata belakang, apa gunanya?
CAP ni adalah medium terbaik untuk kita menyuarakan bantahan/report/complaint. boss

*kalau kita complain secara individu = no effect. tpi klo complain melalui persatuan = awesome.
itula gunanya berpersatuan Challenge Accepted

How To Compalin to CAP = http://www.consumer.org.my/index.php/com...ain-to-cap
Rajin Belajar Pasti Berjaya
Tiada Kegagalan Setelah Berusaha
Itulah Cara Membalas Jasa
Pengorbanan Guru Dan Keluarga Tercinta
Big Grin

Spoiler:
[Image: 522167_476797252342999_168490270_n.jpg]
Reply
15-12-2012, 04:57 PM,
Post: #27
RE: Zalora g** menipu
(15-12-2012, 03:18 PM)matz Wrote: Persatuan Pengguna Pulau Pinang.

Nama je Penang, tapi dia mewakili semua pengguna-pengguna di M'sia. boss

antara kes yang pernah mereka persoalkan, kereta-kereta import seperti Ferrari mampu terbakar secara automatik. Challenge Accepted
klo kete Ferrari pun diorang berani persoalkan, apatah lagi Zalora
http://www.consumer.org.my/index.php/saf...icle-fires
[Image: car-fires.jpg]

ketahui hak-hak kita sebagai pengguna.
kalau setakat tak puas hati dengan manufacturer/seller, tapi sekadar mengata belakang, apa gunanya?
CAP ni adalah medium terbaik untuk kita menyuarakan bantahan/report/complaint. boss

*kalau kita complain secara individu = no effect. tpi klo complain melalui persatuan = awesome.
itula gunanya berpersatuan Challenge Accepted

How To Compalin to CAP = http://www.consumer.org.my/index.php/com...ain-to-cap

nanti aku buat surat ;d
"hidup umpama roda harini orang baling taik kat kita.. esok orang yang baling taik tu kena baling taik 2-3 kali ganda lagi banyok.."
Reply
24-01-2019, 06:29 PM,
Post: #28
RE: Zalora g** menipu
(15-12-2012, 01:40 AM)servant_fox Wrote: Aku dah SE orang dia.. n aku dah jumpa CEO syarikat ni.. ni FB dia.. korang nak g**.. g** jer la

http://www.facebook.com/profile.php?=100002463728829

U Mad thoo Troll 2
Reply
24-01-2019, 06:37 PM,
Post: #29
RE: Zalora g** menipu
(15-12-2012, 04:57 PM)XdeathX Wrote:
(15-12-2012, 03:18 PM)matz Wrote: Persatuan Pengguna Pulau Pinang.

Nama je Penang, tapi dia mewakili semua pengguna-pengguna di M'sia. boss

antara kes yang pernah mereka persoalkan, kereta-kereta import seperti Ferrari mampu terbakar secara automatik. Challenge Accepted
klo kete Ferrari pun diorang berani persoalkan, apatah lagi Zalora
http://www.consumer.org.my/index.php/saf...icle-fires
[Image: car-fires.jpg]

ketahui hak-hak kita sebagai pengguna.
kalau setakat tak puas hati dengan manufacturer/seller, tapi sekadar mengata belakang, apa gunanya?
CAP ni adalah medium terbaik untuk kita menyuarakan bantahan/report/complaint. boss

*kalau kita complain secara individu = no effect. tpi klo complain melalui persatuan = awesome.
itula gunanya berpersatuan Challenge Accepted

How To Compalin to CAP = http://www.consumer.org.my/index.php/com...ain-to-cap

nanti aku buat surat ;d

Dah 7 tahun mana suratnya?
YANG TERBAIK DIUTAMAKAN
[Image: source.gif]
YANG BAIK KITA MAKAN
Reply


Forum Jump: