Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
clever bot? aku kena troll ke?
15-01-2012, 12:46 PM,
Post: #1
clever bot? aku kena troll ke?
User: Assalamualaikum tak jawab dosa.

Cleverbot: Waalaikumussalam.

User: Pandai.

Cleverbot: Nyanyi la.

User: Malas.

Cleverbot: Nak makan jengkol?

User: Apa jadah benda tu.

Cleverbot: Apa jadah pa.

User: Hang pasai pew.

Cleverbot: Hang xhensem.

User: Aku tau aku tak hensem kw hemsem ke?

Cleverbot: Siapa suhz?

User: Orang yang buat tbd.

Cleverbot: Ya ka?

User: Betul.

Cleverbot: Betul apa?

User: Bye.

Cleverbot: What?

[Image: zzzdsad.jpg]


Attached Files Thumbnail(s)
   
Jangan disebabkan ‪#‎Cingey‬ ia menjadi batu yang menghalang untuk kita terus ke depan...
boss
Reply
19-01-2012, 03:27 PM,
Post: #2
RE: clever bot? aku kena troll ke?
wakakakak, aku penah gak main menda alah ni, macam harem je, tu xcakap lagi dengan SIRI kat iphone dengan jeannie dalam android GayFace
Reply
27-01-2012, 08:37 PM,
Post: #3
RE: clever bot? aku kena troll ke?
dah dua kali tgk pasal @[suhz] adakah suhz salah seorang yang mencipta nya? GayFace
Hmm
[Image: 8078264137.png]
Reply
28-01-2012, 05:52 PM,
Post: #4
RE: clever bot? aku kena troll ke?
maybe ... GayFace
Troll 2 LU MANA MARI ? HAHA Troll 2
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Classic Troll pemburuMalam 0 232 30-12-2012, 01:31 PM
Last Post: pemburuMalam
Wink Troll rakan anda dengan script lagging ... NoEntryPhc 32 3,148 17-12-2012, 02:42 PM
Last Post: cekodock
  [Facebook] Apa kena budak nie? AceyrafRoshlanz 35 4,998 15-10-2012, 02:55 PM
Last Post: AceyrafRoshlanz
  IM CODE for Troll Emoticon :D wanbotak 2 777 13-05-2012, 03:40 PM
Last Post: paley
  Bila Masked Rider kena saman... AceyrafRoshlanz 4 862 07-04-2012, 06:15 PM
Last Post: AceyrafRoshlanz
  [facebook] pa kena minah nie. AceyrafRoshlanz 5 785 05-04-2012, 03:23 PM
Last Post: AceyrafRoshlanz
  Mean "Troll" AceyrafRoshlanz 2 534 06-12-2011, 08:01 PM
Last Post: HaoRen
  Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk b3tik 12 1,438 26-11-2011, 11:19 PM
Last Post: | 7hr33 | p4L4n6 |
  Cinta Muka Troll By Najwa Latif parkerhanafi 10 3,697 12-10-2011, 05:35 PM
Last Post: parkerhanafi
  Oh! Kena Troll(to be updated) FieryCold 30 3,736 20-09-2011, 02:29 PM
Last Post: JuaraWira

Forum Jump: