Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
18-11-2011, 06:30 PM,
Post: #1
Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
Sad
aku kena troll kah? serius aku cari tak juga jumpa
Sad



Attached Files Thumbnail(s)
   
If you should wish to join the legion of trolls, you should first know the code of the troll:
Live Free.. Troll Hard GayFace
Blog Saya : b3tik.blogspot.com
Reply
24-11-2011, 01:00 PM,
Post: #2
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
tak paham le aku.. haha
[Image: GteM3.png]
Reply
24-11-2011, 08:00 PM,
Post: #3
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
nie mesti nak cari duit syling keluar tahun yang tersebutkan.
Reply
24-11-2011, 10:21 PM,
Post: #4
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
kalau aku ade konfem dapat rm200? ;d
[Image: 3EsGZgg.png]
uno akhirnya kau ngaku gak ye
Reply
25-11-2011, 06:31 AM,
Post: #5
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
siut je, ak cari pun tak jumpa.. rasenye syiling tak klua pada tahun2 ni GayFace GayFace GayFace
[Image: GteM3.png]
Reply
25-11-2011, 10:40 AM,
Post: #6
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
tu la.. cari duit syiling.. tahun diberi.. kalo ada confirm rm 200..
itu kata sorang bro tu kat aku..

dalam hati.. "heh.. ini kacang je"

aku apa lagi.. selongkar lah duit syiling..
sebab aku ni dah ada stok syiling lama-lama..
dari 1967 punya.. tapi hampeh.. satu pun tak kena.. gila bro tu..
terkena aku.. dari siang.. ke malam.. 3 hari mencari..terus putus asa..
aku yang senang dapat duit syiling pun tak jumpa..
Sad


If you should wish to join the legion of trolls, you should first know the code of the troll:
Live Free.. Troll Hard GayFace
Blog Saya : b3tik.blogspot.com
Reply
25-11-2011, 11:10 AM,
Post: #7
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
tulah, aku pun ade jgk duit syiling byk.. abis sume aku tgk tak jumpa.. huhuh
[Image: GteM3.png]
Reply
25-11-2011, 11:12 AM,
Post: #8
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
rase nye tahun2 yg ni ade...
limited edition kot.... GayFace
Rajin Belajar Pasti Berjaya
Tiada Kegagalan Setelah Berusaha
Itulah Cara Membalas Jasa
Pengorbanan Guru Dan Keluarga Tercinta
Big Grin

Spoiler:
[Image: 522167_476797252342999_168490270_n.jpg]
Reply
25-11-2011, 03:18 PM,
Post: #9
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
malam pecah tabung try cari hehe
Reply
25-11-2011, 05:23 PM,
Post: #10
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
(25-11-2011, 10:40 AM)b3tik Wrote: tu la.. cari duit syiling.. tahun diberi.. kalo ada confirm rm 200..
itu kata sorang bro tu kat aku..

dalam hati.. "heh.. ini kacang je"

aku apa lagi.. selongkar lah duit syiling..
sebab aku ni dah ada stok syiling lama-lama..
dari 1967 punya.. tapi hampeh.. satu pun tak kena.. gila bro tu..
terkena aku.. dari siang.. ke malam.. 3 hari mencari..terus putus asa..
aku yang senang dapat duit syiling pun tak jumpa..
Sad
betul ke ada rm200? GayFace
Reply
25-11-2011, 10:11 PM,
Post: #11
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
(25-11-2011, 05:23 PM)wcypierre Wrote:
(25-11-2011, 10:40 AM)b3tik Wrote: tu la.. cari duit syiling.. tahun diberi.. kalo ada confirm rm 200..
itu kata sorang bro tu kat aku..

dalam hati.. "heh.. ini kacang je"

aku apa lagi.. selongkar lah duit syiling..
sebab aku ni dah ada stok syiling lama-lama..
dari 1967 punya.. tapi hampeh.. satu pun tak kena.. gila bro tu..
terkena aku.. dari siang.. ke malam.. 3 hari mencari..terus putus asa..
aku yang senang dapat duit syiling pun tak jumpa..
Sad
betul ke ada rm200? GayFace
a ah.. kalo ko ada.. den bgtahu bro tu..
If you should wish to join the legion of trolls, you should first know the code of the troll:
Live Free.. Troll Hard GayFace
Blog Saya : b3tik.blogspot.com
Reply
26-11-2011, 10:31 AM,
Post: #12
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
haha what the papaya GayFace
From Facebooker To TBD'erGayFace
Spoiler:
Reply
26-11-2011, 11:19 PM,
Post: #13
RE: Aku kena troll kerana ketamakan.. hukhukhuk
Mesti kawan kau tengok dari video ne . Aku dah embedded dngn autoplay sekali .
[Image: howtotroll.gif]
Troll 2 LU MANA MARI ? HAHA Troll 2
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Classic Troll pemburuMalam 0 233 30-12-2012, 01:31 PM
Last Post: pemburuMalam
Wink Troll rakan anda dengan script lagging ... NoEntryPhc 32 3,151 17-12-2012, 02:42 PM
Last Post: cekodock
  [Facebook] Apa kena budak nie? AceyrafRoshlanz 35 5,014 15-10-2012, 02:55 PM
Last Post: AceyrafRoshlanz
  IM CODE for Troll Emoticon :D wanbotak 2 780 13-05-2012, 03:40 PM
Last Post: paley
  Bila Masked Rider kena saman... AceyrafRoshlanz 4 864 07-04-2012, 06:15 PM
Last Post: AceyrafRoshlanz
  [facebook] pa kena minah nie. AceyrafRoshlanz 5 788 05-04-2012, 03:23 PM
Last Post: AceyrafRoshlanz
  clever bot? aku kena troll ke? AceyrafRoshlanz 3 1,137 28-01-2012, 05:52 PM
Last Post: | 7hr33 | p4L4n6 |
  Mean "Troll" AceyrafRoshlanz 2 539 06-12-2011, 08:01 PM
Last Post: HaoRen
  Cinta Muka Troll By Najwa Latif parkerhanafi 10 3,697 12-10-2011, 05:35 PM
Last Post: parkerhanafi
  Oh! Kena Troll(to be updated) FieryCold 30 3,742 20-09-2011, 02:29 PM
Last Post: JuaraWira

Forum Jump: