TBD.my

Full Version: siapaorg ini?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
aku dok usha2 fb.. tetiba kawn aku link akaun sorang manusia ni..

http://twitter.com/#!/sitt_alwuzara3

sama lah orgnya.. geram jugak baca ape yang dia tulis..
.
GayFacesec dah expose dia ;)
gaysec dah mintak maaf.
Semenjak Gaysec cuba cari identiti mak cik sitt ...
terus je mak cik laknatullah ni senyap...
Kalau dulu, bukan main cakap besar...
kalau identiti dia terbongkar.. tindakan apakah yang wajar dan bakal diambil?
ouh nie yg si clownclown ngan nothinghere cite kt dlm kete tuh , baru tau !
(23-08-2011, 12:44 AM)servant_fox Wrote: [ -> ]kalau identiti dia terbongkar.. tindakan apakah yang wajar dan bakal diambil?

Aku cadangkan........ (apa ek yg best? )

Penjara seumur hidup ok tak?
Kalau kena kaunseling dlm penjara mungkin cepat sikit jadi baiknya.... GayFace

--------------------------
Kalau hina agama Allah smpai macam tu sekali...
Seluruh Alam pun kutuk dia. Dekat dunia pun dah dapat balasan.

Orang lain jahat, jahat jugak.
Tapi takde la smpai sanggup menghina agama.... -.-
aku cadangkan pancung aje.. cara terbaik nak selamtkan dia.. hehe
(23-08-2011, 06:24 AM)404myth Wrote: [ -> ]ouh nie yg si clownclown ngan nothinghere cite kt dlm kete tuh , baru tau !

clownclown..haha ROFL
aiyakk myth orang lain ade kate die laki plak..saje jadi watak pompuan.. Lulz