TBD.my

Full Version: Any komen?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.


pandangan anda?
inilah contoh 2 'orang' polis yg cuba nak buat undang2 sendiri..aku pon bukan ikut undang2 sgt tapi dia sebagai polis kenala tegakkan undang2 bukan buat undang2 sendiri suka2 hati nak suruh org ikut apa yg dia cakap.. polis adalah sangat baik tetapi bukan semua..
pandangan saya kabur la Sad
daaa lamaaa cita ni bro
pendapat aku sendiri la .
polis mmg jalan kan kerja dye mcm ni .
cuma cogan kata dye mesra and bla bla tu ptot ditukar .
tak kene langsung !
mereka nea tegas tak kene tempat kadg2 . !
aku rasa mase training diorang ada diajar pasal psikologi orang .
so diorang tak boleh guna kaedah yang sama untuk saman orang ramai .
orang berbagai2 , ada yang mcm dalam video ni , ada yang panas baran ,

kalau dah ada cogan sila lah ikuti , walau ada apa tomahan yang dikenakan , itu sekadar permainan physco oleh mangsa saman ,
polis harus pandai mengawal keadaan! bukan memaksa atau berkeras !

anyway , tanpa polis huru hara negara Smile
polis juga manusia
cheers .
polis mcmni kalau troll best
i see u licent GayFace
WRY 7482

lol polis tu belah mcm tu jew tdi ckp nak pegi balai la ape la Lulz hampeh


Tengok yang nie plak
Respect each other tu penting