Welcome to TBD.my, Guest! Log In or Sign Up
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MENGENAL GANGGUAN JIN CARA MUDAH...
09-07-2010, 07:09 PM
Post: #1
MENGENAL GANGGUAN JIN CARA MUDAH...
MENGENAL GANGGUAN JIN CARA MUDAH...
Iaitu bagaimana anda nak pereksa diri sendiri
samada ada gangguan jin atau tiada...

Iaitu...
tapak tangan sentiasa lebih panas daripada
suhu badan...

Caranya...
lekap tapak tangan anda ke lengan sebelah...
samada tangan kiri ke kanan atau sebaliknya...

Kalau anda rasa tapak tangan anda itu panas...
sedangkan anda tak demam...
atau anda sentiasa rasa sihat sekalipun...

...bererti...
ada angin bisa dalam badan anda...

Angin bisa ini lain...dan angin biasa itu suatu
yang lain pula...

Angin bisa bererti angin yang berpunca dari
jin...atau kita boleh katakan itu kepandaian
atau auranya...

Kalau dalam badan anda ada gangguan dan
anda kuat beramal dengan amalan yang tidak
jin sukai...seperti Ayat-Ayat atau Doa...
biasanya tapak tangan bertambah panas...

Dan kalau ia berpeluh...atau anda berpeluh
di mana-mana bahagian badan atau anggota...
itu bisa yang keluar dari dalam diri anda...

Atau kalau titik peluhnya besar...
kemungkinan besar itu sebab jin keluar me-
ngikut lubang roma anda....

Kemudian tak semestinya kalau ada jin dalam
badan...anda akan jatuh sakit...
kerana ia mungkin belum sebati dengan badan
atau mana-mana anggota atau bahagian dalaman...

Tapi akhirnya ia akan membawa kepada sakit...
atau kalau anda sakit biasa...maka sakit biasa itu
akan lebih berat dan susah sembuh atau lambat
sembuh dari yang sepatutnya...

Atau anda akan mengalami gejala-gejala sakit
yang sepatutnya tidak ada...atau yang tidak sesuai
dengan sakit biasa yang di alami...

Kalau anda merasa tanda di atas...
sebaiknya anda minta ' scan ' dengan perawat-
perawat yang pakar dan tidak melencong dari
ajaran Agama...

Dan jangan sekali-kali dengan perawat jin...yang
mungkin akan menambahnya lagi samada sedar
atau tidak...

Wallohu a'lam

http://junied-rahsianampakjin.blogspot.com

-|ninja33|-
[Image: b_560_95_1.png]
Quote
10-07-2010, 01:38 AM
Post: #2
RE: MENGENAL GANGGUAN JIN CARA MUDAH...
info yang berguna..
mohon perkongsian fahmi.. Big Grin
Quote
10-07-2010, 02:32 AM
Post: #3
RE: MENGENAL GANGGUAN JIN CARA MUDAH...
hurmmm.. se~eloknya baik kita meminta pertolongan dari allah s.w.t.
itu lebih baik..!!

[Image: logo.png]
Quote
10-07-2010, 02:34 AM
Post: #4
RE: MENGENAL GANGGUAN JIN CARA MUDAH...
(10-07-2010 02:32 AM)Ujang Wrote:  hurmmm.. se~eloknya baik kita meminta pertolongan dari allah s.w.t.
itu lebih baik..!!

setuju.. Smile
Quote
10-07-2010, 02:43 AM
Post: #5
RE: MENGENAL GANGGUAN JIN CARA MUDAH...
sebenrnya korang tau x knp orang2 tua zaman dulu x mooo cerita pasal alam ghaib?
sedangkan dia tau pasal alam ghaib....!! cuba teka?
sbb nya dia x moo anak2 muda terpesong jauh dari akidah yang telah ada..!!

aku penah bertnya ust.!! pasal alam ghaib..
kompom2
berbeza2 jawapan yang d baginya..~
3 ust semua jawapan lain.. so setiap orang mempunyai pandangan masing2

[Image: logo.png]
Quote
10-07-2010, 09:27 AM (This post was last modified: 10-07-2010 09:30 AM by Neology.)
Post: #6
RE: MENGENAL GANGGUAN JIN CARA MUDAH...
cara nak detect secara mudah..gune terapi ruqyah syari'ah..dgr je mp3 bacaaan ayat ruqyah ni..kalo ada tanda2/simptom2 tertentu..mungkin dlm badan korang ada jin..

antara simptom2nya.. badan jadi panas..kaki bergerak2..tangan menggeletar..resah..
kalo korang nak mp3 ni..bleh bg email kat aku(PM me)..

selain digunakan utk mengesan jin..ayat2 ruqyah ni bleh digunakan utk menghindari diri dari ganguan jin..memurahkan rezeki..menenangkan hati dan fikiran..mudah belajar..cuma dengarkan ruqyah ini sekurang-kurangnya 2 kali sehari..insyaallah..

surah2 yang dibacakan ni dipetik dari al-quran..antara surah yang dibaca dari surah al-baqarah,surah jin,surah yusoff,surah yasin,3 qul,al-fatehah, dan beberapa surah lain..

bleh amalkan sebelum tido and selepas subuh..
Quote
10-07-2010, 01:17 PM (This post was last modified: 10-07-2010 01:18 PM by ninja.)
Post: #7
RE: MENGENAL GANGGUAN JIN CARA MUDAH...
(10-07-2010 09:27 AM)Neology Wrote:  cara nak detect secara mudah..gune terapi ruqyah syari'ah..dgr je mp3 bacaaan ayat ruqyah ni..kalo ada tanda2/simptom2 tertentu..mungkin dlm badan korang ada jin..

antara simptom2nya.. badan jadi panas..kaki bergerak2..tangan menggeletar..resah..
kalo korang nak mp3 ni..bleh bg email kat aku(PM me)..

selain digunakan utk mengesan jin..ayat2 ruqyah ni bleh digunakan utk menghindari diri dari ganguan jin..memurahkan rezeki..menenangkan hati dan fikiran..mudah belajar..cuma dengarkan ruqyah ini sekurang-kurangnya 2 kali sehari..insyaallah..

surah2 yang dibacakan ni dipetik dari al-quran..antara surah yang dibaca dari surah al-baqarah,surah jin,surah yusoff,surah yasin,3 qul,al-fatehah, dan beberapa surah lain..

bleh amalkan sebelum tido and selepas subuh..

Selalunya aku paling kuat pun rasa ngantuk pastu rasa dalam kulit macam ada bnda yg bergetar sekali-kali..kalau ada rasa camni pasang ruqyah 24 jam..
x henti dgan niat halau ap2 yg berniat jahat dalam badan..insya'Allah bila jin tu panas..mesti dia berambus punya..melainkan saka..saka pun jin jugak tapi dia snggup bdan dia sakit asalkan dia dapat damping dgn tuan dia..jadi kalau saka seseorang tu kuat dgar azan pun dia tetiba rasa ngantuk,marah,sedih,benci..dll..jadi kna jumpa perawat..
(10-07-2010 09:27 AM)Neology Wrote:  cara nak detect secara mudah..gune terapi ruqyah syari'ah..dgr je mp3 bacaaan ayat ruqyah ni..kalo ada tanda2/simptom2 tertentu..mungkin dlm badan korang ada jin..

antara simptom2nya.. badan jadi panas..kaki bergerak2..tangan menggeletar..resah..
kalo korang nak mp3 ni..bleh bg email kat aku(PM me)..

selain digunakan utk mengesan jin..ayat2 ruqyah ni bleh digunakan utk menghindari diri dari ganguan jin..memurahkan rezeki..menenangkan hati dan fikiran..mudah belajar..cuma dengarkan ruqyah ini sekurang-kurangnya 2 kali sehari..insyaallah..

surah2 yang dibacakan ni dipetik dari al-quran..antara surah yang dibaca dari surah al-baqarah,surah jin,surah yusoff,surah yasin,3 qul,al-fatehah, dan beberapa surah lain..

bleh amalkan sebelum tido and selepas subuh..

-|ninja33|-
[Image: b_560_95_1.png]
Quote


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Cara Makan Rasulullah S.A.W Stynx 14 2,916 23-03-2013 11:19 PM
Last Post: MadT0yz
  Jangan Mudah Tinggalkan Solat Jumaat. KopiahJo 9 1,506 14-07-2012 12:45 PM
Last Post: tholib
  Matlamat tidak menghalalkan cara d0lph1n 11 2,112 28-01-2012 01:41 PM
Last Post: s3m00t
  Cara Tidur Yang Betul ninja 6 2,664 08-01-2012 08:22 PM
Last Post: matz
  [MF] Panduan dan Cara Mengerjakan Solat dengan Betul.pdf rapple86 0 4,004 13-12-2011 01:29 PM
Last Post: rapple86
  Cara Amalkan Sesuatu Dari Al-Quran ninja 0 1,006 13-12-2010 04:58 PM
Last Post: ninja
  [Sex Edu] Seni Nafkah Batin - Kamasutra & sex cara islam cermin 5 4,732 05-07-2010 05:27 PM
Last Post: SeluarDalam
  Allah S.W.T Tegah Judi Walau Cara yang bagaimanapun ninja 3 1,244 11-06-2010 04:12 PM
Last Post: ninja

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)