PERHATIAN! Forum ini (w3) dibuka untuk rujukan sahaja.
w3.tbd.my telah berpindah ke http://forum.tbd.my/

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[REQUEST] Tolong cleankan lagi LOGO ini
#1
tolong transparent kan background colour please,
nak guna logo fairytail ni je
[Image: 0bc0602c5384bfb00e1a9d1dadb0aa72.jpg]
[Image: RENZOBanner.jpg]
Reply
#2
aku tolog trace kn. nak effek mcm api nanti org bawah akn buatkn GayFace


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
#3
(22-04-2012, 08:08 AM)tau9eh Wrote: aku tolog trace kn. nak effek mcm api nanti org bawah akn buatkn GayFace

togeh...ajarin buat tu....Sad

yg ni aku potong cincai boncai...GayFace

orang bawah nti buat yg perfect!



Attached Files Thumbnail(s)
   
Rajin Belajar Pasti Berjaya
Tiada Kegagalan Setelah Berusaha
Itulah Cara Membalas Jasa
Pengorbanan Guru Dan Keluarga Tercinta
 Big Grin

Spoiler:

Syarat Jadi Politikus


1. Mesti Jadi Bangang
2. Kalau anda pandai? Sila rujuk syarat yang pertama.
Zzzz
Reply
#4
memang terbaik lah korang..... +1 rep untuk kamu berdua
[Image: RENZOBanner.jpg]
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  [REQUEST] Remake balik font ini.. MadT0yz 10 1,557 28-04-2014, 04:24 PM
Last Post: MadT0yz
  Tolong buang background color MadT0yz 15 1,828 11-03-2014, 11:54 PM
Last Post: cipanjb
  [REQUEST] after effect tuto pic MadT0yz 5 1,092 20-10-2013, 06:19 PM
Last Post: Aizi
  [Help] Design Logo and Banner Xantium 11 2,259 10-09-2012, 01:45 AM
Last Post: PistolCodez
  [request] logo ;) wanbotak 10 2,386 07-06-2012, 07:17 AM
Last Post: ceghap
  [REQUEST] Cara Design Jersey ninja 5 2,427 02-04-2012, 03:39 PM
Last Post: ninja
  [REQUEST] Tolong cleankan lagi LOGO ini MadT0yz 10 2,238 30-03-2012, 06:12 PM
Last Post: Xantium
  [REQUEST] effect bersinar MadT0yz 3 1,198 11-02-2012, 01:10 AM
Last Post: cipanjb
  [REQUEST] Tolong cleankan lagi LOGO ini MadT0yz 5 1,549 19-01-2012, 08:21 AM
Last Post: ibnumalik
  Logo TBD phoenix 21 4,284 02-12-2011, 02:50 PM
Last Post: darknite

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)